100vet devezh skol

D’ar meurzh 16 a viz ebrel hon eus lidet ar 100vet devezh skol en hor c’hlas. Graet hon eus kalz a matematikoù an devezh-se ! Barrek omp bet peogwir, all asambles, omp deuet a-benn da ziskoulmañ 100 poelladenn matematik ! Savet hon eus ivez lunedoù farsus.

Goude bezañ labouret mat hon eus merited ur verenn vihan gant kouignoù mat. 100 devezh’zo omp skolidi e Skol Sant Pêr, n’eo ket netra, memestra !

Le 100ème jour d’école

Le mardi 16 avril, nous avons fêté le 100ème jour d’école dans notre classe. Nous avons fait beaucoup de mathématiques ce jour-là ! Nous avons été très forts car, tous ensemble, nous avons résolu pas moins de 100 problèmes de maths ! Nous avons aussi fabriqué des lunettes rigolotes.

Après l’effort, le réconfort ! Nous avons mérité un petit goûter avec de bons gâteaux. 100 jours que nous sommes élèves de l’école Saint-Pierre, ce n’est pas rien tout de même !

CP divyezhek an itron Le Vourc’h hag an itron Genneuc