D’al lun 17 a viz Even omp bet betek Porzh Keralioù gant klas ar re vras eus Skol Sant Yann evit dastum vioù rae ha kregin. Displeget eo bet deomp buhez ar raeed gant Eric ha Margaux. Dedennus-tre eoa ! Goude lein, er c’hlas,  hon eus graet arzoù gant ar pezh hor boa dastumet : luskoù, sarpanted-nij ha  livaj. Plijadur zo bet !

Le lundi 17 juin 2019, nous sommes allés à Pozh Keralioù, en compagnie de la classe de grande section bilingue de l’école Saint-Jean pour ramasser des capsules d’œufs de raie et des coquillages.

Eric et Margaux, de  l’Association pour l’Etude et la Conservation des Sélaciens (APECS) nous ont présenté la vie des raies.

L’après-midi, en classe, nous avons réalisé des mobiles avec les capsules et les coquillages, ainsi que des cerfs-volants et des mandalas.

Magnifique journée !

Klas CE2 divyezhek      classe CE2 bilingue